28 Απρ 2010
Μια από τις καλύτερες Πολεμικές Αεροπορίες του κόσμου η Ελληνική
Το 2008 ήταν μια σημαδιακή χρονιά για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία (Ε.Π.Α.), αφού είναι η πρώτη χρονιά που αυτή έλαβε μέρος στην πλέον απαιτητική άσκηση σε παγκόσμιο επίπεδο, την περιβόητη Red Flag, που διοργανώνει η αεροπορία των ΗΠΑ [USAF].
Η αεροπορία μας συμμετείχε με το αστέρι της, την 343 μοίρα, το διάστημα απο 18 Οκτωβρίου έως 1 Νοεμβρίου 2008 - τα αποτελέσματα ήταν άκρως οδυνηρά για τους αμερικανούς: η πρώτη μέρα έληξε με το απίστευτο 11 - 0 υπέρ των Eλληνικών μαχητικών, απέναντι σε F15, F16 και αναβαθμισμένα F15 με χειριστές τους πλέον ικανούς αμερικανούς χειριστές δοκιμαστές της USAF της 64ης μοίρας Aggressors.
Την τέταρτη μέρα [μεσολάβησαν δυο μέρες μεικτών πακέτων] οι αμερικανοί έστειλαν ότι είχαν και δεν είχαν, δηλαδή συνολικά 13 αεροσκάφη εναντίον 4 Ελληνικών στην περιοχή όπου επιχειρούσαν τα αεροσκάφη με την γαλανόλευκη. Το αποτέλεσμα, αναλογικά, ήταν ακόμα χειρότερο για την USAF: 6 καταρρίψεις αμερικανικών αεροσκαφών έναντι μόλις 3 Eλληνικών που μάχονταν σε αναλόγια... 3,2 προς 1 !!!!!
Συνολικά δηλαδή, αν δεν επρόκειτο περί άσκησης αλλά κανονικού πολέμου με πραγματικά πυρά, οι αμερικανοί θα θρηνούσαν 17 αεροσκάφη και χειριστές, έναντι 3 Eλληνικών !!!!!!!
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Red Flag υπήρξε τέτοιας ευρείας έκτασης επικράτηση ξένης αεροπορίας απέναντι στους αμερικανούς και γενικά είναι εξαιρετικά σπάνια η επικράτηση έστω και με μια κατάρριψη διαφορά. Η άσκηση που πραγματοποιείται στην αεροπορική βάση NELLIS της Νεβάδα, θεωρείται παγκοσμίως η πλέον ρεαλιστική και σκληρή.
http://www.schizas.com
Δείτε λοιπόν τους αετούς μας...
Στα όρια της χρεοκοπίας
Τετέλεσθαι!
Οριστικά και αμετάκλητα η χώρα χρεοκόπησε, μόνο που ο σημερινός «Χαρίλαος Τρικούπης» δεν έχει βγει δημοσίως να το ανακοινώσει.
Είναι απλό όσο και τραγικό για τη χώρα. Με κόστος δανεισμού πάνω από το 10% η Ελλάδα, αλλά και οποιοδήποτε άλλο κράτος του κόσμου, δεν μπορεί να βγει στις αγορές να δανειστεί, και απλώς περιμένει εναγωνίως την ξένη βοήθεια για να σώσει ό,τι μπορεί να σωθεί.
Και -φυσικά- με το «αζημίωτο» των σκληρών δημοσιονομικών μέτρων, που θα αγγίξουν, ως είθισται, μόνο τους αδύναμους.
Επί της ουσίας, η χρεοκοπημένη Ελλάδα κινείται στον άξονα Σκύλλας (κερδοσκόποι, spread) - Χάρυβδης (ΔΝΤ, μηχανισμός στήριξης), έχοντας απολέσει προ πολλού την εθνική της κυριαρχία και αναμένοντας τις αποφάσεις της γερμανικής καγκελαρίας, ωσάν η Ελλάδα να κυβερνάται από το Βερολίνο και όχι από το Μαξίμου.
Επιτόκιο πολύ πάνω από το 10%
Η έκρηξη στο κόστος κρατικού δανεισμού είναι το «απαύγασμα» των πιέσεων κατά της Ελλάδας.
Είτε εξαιτίας της υποβάθμισης της ελληνικής οικονομίας από τον οίκο S&P, είτε εξαιτίας της κωλυσιεργίας των Γερμανών να ενεργοποιήσουν -εν τέλει- τον μηχανισμό στήριξης, τα ελληνικά ομόλογα γίνονται βορά στον βωμό της διεθνούς κερδοσκοπίας.
Τα πράγματα είναι και εδώ απλά. Έχουμε και λέμε. Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2009, λίγο πριν τις εθνικές εκλογές, το spread, δηλαδή το κόστος κρατικού δανεισμού, ήταν μόλις στις… 140 μονάδες βάσης -σε ένα επίπεδο απολύτως λογικό, έστω κι αν ακόμη και τότε η ελληνική οικονομία βάδιζε με μαθηματική ακρίβεια στο χείλος του γκρεμού
Επτά μόλις μήνες μετά, το ελληνικό μονοετές ομόλογο είναι ένα σκουπιδόχαρτο, καθώς έχει ξεπεράσει τις 1.000 μονάδες βάσης, που με λίγα λόγια είναι το υψηλότερο επίπεδο με το οποίο ένα κράτος της ευρωζώνης έχει ποτέ κληθεί να δανειστεί από τις διεθνείς αγορές.
Η αρετή είναι μια κατάσταση πολέμου...
Ζαν Ζακ Ρουσώ
Ας σώσουμε την Ελλάδα
Έκκληση για βοήθεια στον ελληνικό λαό κάνει η γαλλική εφημερίδα L΄ Humanite, η οποία έχει αναρτήσει για τον σκοπό αυτό ειδικό μπάνερ στην διαδικτυακή της έκδοση.
Στο κείμενο γράφει : Ο ελληνικός λαός δεν είναι υπεύθυνος για την χρεωκοπία της οικονομίας του.
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα δανείζει μόνο με επιτόκιο 1% στις τράπεζες, οι οποίες με τη σειρά τους δανείζουν με επιτόκιο 4-8%.
Ήδη πάντως 1313 άτομα έχουν υπογράψει υπέρ της εκστρατείας βοήθειας της Ελλάδας.
http://mirmidones90f.blogspot.com
Στο φως η σφαγή του Κατίν
Γιγάντιο ρεύμα στην παγωμένη άβυσσο
Ομάδα ερευνητών από την Αυστραλία και την Ιαπωνία ανακάλυψε ένα γιγάντιο θαλάσσιο ρεύμα που βρίσκεται βαθιά στα νερά της Ανταρκτικής.
Ο όγκος του είναι 40 φορές μεγαλύτερος από τον όγκο των υδάτων του Αμαζονίου και των παραποτάμων του! «Είχαμε εντοπίσει εδώ και λίγο καιρό την ύπαρξή του, αλλά έπρεπε να διαπιστώσουμε τόσο το μέγεθός του όσο και το αν παίζει ρόλο στον μηχανισμό διαμόρφωσης του κλίματος. Οπως αποδεί χθηκε, το ρεύμα πράγματι μετέχει στον μηχανισμό» δήλωσε στο πρακτορείο Reuters o Στιβ Ρίντουλ, μέλος της ερευνητικής ομάδας.
Το ρεύμα αυτό κινείται σε βάθος τριών χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 20 εκατοστών ανά δευτερόλεπτο μεταφέροντας 12 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού ανά δευτερόλεπτο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, πρόκειται για την πιο γρήγορη μετακίνηση υδάτων που έχει καταγραφεί ως σήμερα σε αυτά τα βάθη.
http://apolitistosteki.blogspot.com
Αρχαίες πόλεις στη Σελλήνη?
Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις στη Σελήνη(!)σύμφωνα με τον Κεν Τζόνστον,πρώην διευθυντή τμήματος της ΝΑΣΑ!!!
Η ΝΑΣΑ απέκρυβε σαράντα χρόνια τα σεληνιακά ευρήματα
Ο πρώην διευθυντής του τμήματος ελέγχου δεδομένων και φωτογραφιών, στο εργαστήριο επεξεργασίας σεληνιακών φωτογραφιών της ΝΑΣΑ, Κεν Τζόνστον, που ήταν υπεύθυνος στη διάρκεια του επανδρωμένου σεληνιακού προγράμματος Απόλλων, έχει αποκαλύψει αρκετά συγκλονιστικά πράγματα τον τελευταίο καιρό στις ΗΠΑ.
Ο εξειδικευμένος αυτός επιστήμονας αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί αστροναύτες βρήκαν απαρχαιωμένα μηχανήματα άγνωστης προέλευσης στο έδαφος της Σελήνης. Εντόπισαν ακόμη κάποιο μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας. Και δεν ήταν μόνον αυτά που βρήκαν όταν προσεληνώθηκαν.Οι αστροναύτες φωτογράφισαν τα αντικείμενα αλλά η ΝΑΣΑ διέταξε τον Τζόνστον να καταστρέψει αμέσως τις φωτογραφίες.
Ο Τζόστον όμως δεν ακολούθησε τις οδηγίες.Στα δημοσιεύματά του ο πρώην διευθυντής ανέφερε πως η Αμερικανική Κυβέρνηση κρατούσε τις πληροφορίες αυτές μυστικές για σαράντα χρόνια.
Οι αποκαλύψεις αυτές του Τζόνστον που αρχίζουν από την εποχή του προγράμματος Απόλλων, παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε ένα νέο βιβλίο που τιτλοφορείται «Σκοτεινή Αποστολή: η μυστική ιστορία της ΝΑΣΑ», ("Dark Mission: the Secret History of NASA" ). Το βιβλίο αυτό συνυπογράφεται και από τον πρώην σύμβουλο της ΝΑΣΑ Ρίτζαρντ Χώγκλαντ καθώς και τον Μάικ Μπάρα που είναι σύμβουλος αεροδιαστημικής εφαρμοσμένης μηχανικής.
Όπως έγινε γνωστό ο διευθυντής του διαστημικού προγράμματος Κέι Φερράρι, (JPL Director of the SSA Program) έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε την περασμένη εβδομάδα με τον Τζόνστον, με αφορμή την έκδοση του βιβλίου, του ζήτησε να παραιτηθεί από τη θέση που κατείχε στο διαστημικό πρόγραμμα. Ο λόγος ήταν ότι επικρινόταν η ΝΑΣΑ.
Ο Τζόνστον αρνήθηκε να παραιτηθεί και δήλωσε πως προστατεύεται από το νόμο για την ελευθερία του λόγου. Παρόλα αυτά ο Φερράρι τον έβγαλε, αυτήν την εβδομάδα, από το διαστημικό πρόγραμμα της ΝΑΣΑ, δίχως να δικαιολογήσει την απόφασή του αυτή.
Πάντως, οι χαμηλής ανάλυσης φωτογραφίες που περιέχονται στο αναφερόμενο βιβλίο απεικονίζουν καταστραμμένα κτίρια με τεράστιους θόλους κατασκευασμένα από ύαλο καθώς λίθινοι πύργοι που φαίνονται να ‘κάθονται’ στον αέρα.
«Δεν έχω τίποτε πια να χάσω. Είμαι σε διένεξη με τη ΝΑΣΑ και βρίσκομαι εν θερμώ» είπε ο Κεν Τζόνστον.
Η ΝΑΣΑ πιστεύει πως ο αρχαίος πολιτισμός που βρέθηκε στη Σελήνη δεν είναι σοβαρός.(!!)
Πάντως οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως ο Πρόεδρος Τζον Φ. Κέννεντυ, που προώθησε τη διαστημική προσέγγιση με τη Σοβιετική Ένωση σκόπευε, πραγματικά, να μοιραστεί τις εξωγήινες τεχνολογίες με τη Μόσχα.Μάλιστα σε μια ομιλία του στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών το Σεπτέμβριο του 1963, ο Κέννεντυ έκανε μια πρόταση στην ΕΣΣΔ να οργανώσουν κοινή αποστολή στο φεγγάρι.
Ο Ρίτσαρντ Χώγκλαντ δήλωσε ότι το ενδιαφέρον, τελευταία, της Ουάσιγκτον για την εξερεύνηση του Φεγγαριού, είναι βασισμένο στα σεληνιακά συμπεράσματα που αξιολογούνται εδώ και σαράντα χρόνια.Εξάλλου, η Ρωσία, η Κίνα, η Ιαπωνία, ακόμη και η Ινδία έχουν δηλώσει δημόσια τα σχέδιά τους να εργαστούν για την εξερεύνηση της Σελήνης.Αυτός είναι και ο λόγος της βιασύνης των ΗΠΑ, όπως ανέφερε ο Χώγκλαντ, να είναι οι πρώτοι που θα αξιολογήσουν τις αρχαιότητες της Σελήνης
http://visaltis.blogspot.com
http://echedoros-p.blogspot.com
Η ιστορία του SOS
Εδώ και περίπου έναν αιώνα, το SOS αποτελεί το διεθνές σήμα κινδύνου. Πολλοί πιστεύουν ότι προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων «Save Our Souls» (σώστε τις ψυχές μας) ή «Save Our Ship» (σώστε το πλοίο μας). Στην πραγματικότητα, επιλέχθηκε επειδή ήταν πολύ εύκολο, ακόμη και για τους αμύητους στον κώδικα Μορς, να το χρησιμοποιήσουν ή να το αναγνωρίσουν, έστω και με παρεμβολές. Απαρτίζεται από τρεις συνεχόμενες τελείες, τρεις παύλες και τρεις τελείες (...---...) .
Το πρώτο σήμα κινδύνου ήταν το CQD. Προτάθηκε από τον εφευρέτη του ασυρμάτου Γκουλιέλμο Μαρκόνι και υιοθετήθηκε το 1904. Ωστόσο, δεν χρησιμοποιήθηκε για πολύ. Στο Διεθνές Συνέδριο Ασύρματης Τηλεγραφίας, που διοργανώθηκε στις 22 Νοεμβρίου του 1906 στο Βερολίνο, επικράτησε η γερμανική πρόταση για το SOS. Επισήμως, η απόφαση αυτή επικυρώθηκε το 1908. Το σήμα κινδύνου CQD συνέχισε να χρησιμοποιείται για λίγα ακόμη χρόνια, κυρίως από τους Βρετανούς που το είχαν προτείνει πρώτοι.
Η πρώτη μεγάλη διάσωση κατόπιν εκπομπής σήματος κινδύνου CQD έγινε το 1909. Μετά τη σύγκρουση των πλοίων «Republic» και «Florida», το «Baltic», που έλαβε το μήνυμα, έσπευσε στην περιοχή και περισυνέλεξε τους 1.500 ναυαγούς. Η πιο γνωστή από τις πρώτες χρήσεις του SOS ήταν στη βύθιση του Τιτανικού, οι ασυρματιστές του οποίου το χρησιμοποίησαν σε συνδυασμό με τον παλιό σήμα κινδύνου.
trelamenos http://apolitistosteki.blogspot.com